Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2017. február 26., vasárnap

Georgia Le Carre: Nem vagyok a tulajdonod (Az Orosz Don 1.)


Dahlia 
Tudtam, hogy hallgatnom kellett volna a belső hangomra. Soha nem kellett volna elfogadnom a barátom segítségét, de megtettem és az Orosz veszélyes szemeivel megdöbbentett, hogy olyan könnyen gyalázatos vágyakat keltett a testemben és elérte, hogy elveszítsem az önkontrollomat. Az egyetlen dolgot tettem, amit tudtam. Elsétáltam (rendben, futottam), lealacsonyodó hangon búcsúzóul még odavetette, “Vissza fogsz jönni, amikor szükséged van a segítségemre.” De nem voltam képes elfutni előle az álmaimban sem. Isten tudja, megpróbáltam. Aztán valami elképzelhetetlen történik. A húgom eltűnik, miközben túrázik és a könyörtelen ragadozó az egyetlen, aki segíthet. Ül a dolgozószobájában, egy gyönyörű, erős férfi jéghideg tekintettel, megfagyassza a vérem. 

Azt mondja, tud segíteni, de semmi sincs ingyen … 

Zane 
Elszaladt, mint egy űzött szarvas, de mindig tudtam, hogy vissza fog jönni. Most azt hiszi, kergetőzhet itt és úgy tehet, mintha semmi sem történt volna. De én nem veszem be ezt a marhaságot. Mindketten tudjuk, hogy miért van itt és mit akar valójában tőlem. Nem tudja az ízemet kitörölni a fejéből. Azt akarja, hogy elégítsem ki a fájó vágyakat, melyek azóta fogva tartják a testét, mióta elélvezett az ujjaimon. Minden alkalommal, amikor becsukja a szemét, arra gondol, hogy mit tehetnék vele. De én nem olyan ember vagyok, aki osztogatja a szívességet. Megalkuvó vagyok. 

Mindig ára van a segítségemnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...